Visitter fra den vide verden

 
Ligesom Henry Thoreau og Anne la Bastille havde jeg tre stole i mit House of Wild Wood Woman,
en for ensomhed, to for venskab og tre for selskab.
"Når der kom uventede gæster i større tal, måtte de deles om den tredie stol, men de plejede at økonomisere med pladsen ved at stå op. Det er forbavsende hvor mange store mænd og kvinder der kan være i et lille hus" (citat fra Walden, Livet i Skovene ).
Århus var der en gæst, som hjalp mig med at stemme min nyerhvervede violin. Jeg havde købt den, fordi jeg IKKE kan spille violin. Jeg prøvede det engang, og blev grebet af den euforiske følelse, man nogen gange kan få, når man bevæger sig ind i ukendt land






Når jeg havde været væk et stykke tid og vendte tilbage til mit eneboerhjem, kunne jeg ofte se tegn på, at der havde været gæster. Det så ud til, at de havde hygget sig gevaldigt. Nogle gange havde de glemt noget, og andre gange havde de taget noget med - f.eks. forsvandt min "Dyrespredningsperlekæde" lavet af grønne perler og frø fra lindetræet.
Mange skrev kommentarer og tegnede i gæstebogen ....




En del af gæsterne takkede for husly.
Skulle der være en anden gang!

4 kommentarer:

Anonymous sagde ...

I have infer from a scarcely any of the articles on your website now, and I definitely like your fashionableness of blogging. I added it to my favorites entanglement stage list and disposition be checking assist soon. Will report register in view my site as ok and fail me conscious what you think. Thanks.

Anonymous sagde ...

I be enduring read a only one of the articles on your website at this very moment, and I definitely like your line of blogging. I added it to my favorites net period muster and last will and testament be checking assist soon. Will repress into public notice my site as highly and leave to me be familiar with what you think. Thanks.

Anonymous sagde ...

Sebagai Newbie, saya selalu mencari online untuk artikel yang bisa membantu saya. Terima kasih Wow! Terima kasih! Saya selalu ingin menulis dalam sesuatu situs saya seperti itu. Dapatkah saya mengambil bagian dari posting Anda ke blog saya?

Anonymous sagde ...

Thanks for summing it up so well. I think I’ll be returning here often. Best Regards.

Free counters!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...